Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak
1035
BLOG

Zniszczyli śniadanie z politykami

Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Zniszczyli śniadanie z politykami w Radiu Zet

Śniadania z politykami w Radiu Zet i publicznej Trójce  to zawsze są audycje nie do zniesienia. Tu ujawnia się paskudna cecha Polaków. Wszyscy mówią jednocześnie. Przekrzykują się  w sposób nieporównywalny nawet z maglem, a dwie biedne dziennikarki Michniewicz i Olejnik nie są w stanie zapanować nad bałaganem. Przecież to osoba prowadząca spotkanie powinna przydzielać sprawiedliwie głosy dyskutantom. Ale w Polsce jest to nie do opanowania.

W niedziele 3 stycznia  2016 nie było polityków w Radiu Zet. Monika Olejnik zaprosiła Andrzeja Urbańskiego, Tomasza Terlikowskiego, Ireneusza Krzemińskiego i księdza\ Kazimierza Sowę. Miałem nadzieję, że nareszcie skończy się wrzask i jazgot, że goście będą mówić kulturalnie, pojedynczo.

Gdzie tam. Zachowali się jeszcze gorzej od polityków. Wniosek jest jeden. Potrzebny jest dyktator, który z wszystkimi zrobi porządek

Powyższa notka ukazała się 3.01.2016, pod tytułem „Rzygowiny na śniadanie”. W komentarzach dostało mi się za biedną Monikę Olejnik. Ona nie jest wcale biedna. Sprytnie potrafiła  judzić. Śniadania  fundowała Magda Gessler. Wiadomo, że Monika jest resortowym dzieckiem, ale przynajmniej coś się działo.

Wreszcie 4.09.2016 przyszedł dyktator i zrobił porządek. Śniadania nie prowadzi już Monika Olejnik, tylko nieznana mi dziennikarka z mało znanej telewizji. Mówi szybko głosem słabym, cieniutkim, jak 8-letnia dziewczynka. Ona mówi swoje ale facet z silnym głosem męskim też jednocześnie  mówi swoje. Czyli mamy  jeszcze gorzej jak dawniej. To nie koniec, bo śniadanie prowadzi również druga osoba, nieznany mi dziennikarz z innej radiostacji. Prowadzą razem we dwoje jednocześnie.

Wygląda na to, że od Radia Zet autorzy nowego śniadania wynajęli tylko studio. Nie jest to więc markowa audycja Radia Zet, ale  wabik dla takich naiwniaków jak ja.   

 

 

 

Moje książki wydane w Belgii. "Drugi brzeg miłości" powieść 2010. "Smak wiatru w Auschwitz-Birkenau" powieść 2015 . „Inna barwa księżyca”reportaże 2012. "Dziewczyna w okularach" opowiadania 2015. "Moje zmory i marzenia" felietony 2013. "Czarne anioły" powieść 2015. "Zdobycie rzeki" opowiadania 2016. "Morderstwo w klubie dziennikarza" powieść 2017.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości