Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak
325
BLOG

Policjanci włoscy obawiają się zemsty

Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Największa włoska gazeta "Corriere della Sera" podaje   nazwiska policjantów, którzy zatrzymali w Mediolanie do kontroli Anisa Amriego, sprawcę zamachu w Berlinie 23 grudnia 2016.  Poprosili go o dokumenty, ale ten wyciągnął z torby pistolet,  strzelił do policjanta i zaczął uciekać.  Ranny został 36-ltni Cristian Movio. Postrzelony w ramię. Oficer, który zabił poszukiwanego to 29-letni Luke Scata. Te nazwiska zna już cały świat. Opublikowano też zdjęcie w mundurze policjanta Luke Skata. Podczas konferencji prasowej nazwiska policjantów podali również premier Włoch i szef MSW.

Policjanci obawiają się teraz zemsty. Kiedy usłyszałem żonglowanie tymi nazwiskami, publiczne imienne wyrazy uznania za wzorową służbę doszedłem do wniosku, że mamy tu przykład beztroskiej głupoty. Zemsta może dotknąć nie tylko samych policjantów, ale również ich rodziny. Zemsty mogą się spodziewać również premier i szef MSW za to, że policja informuje o takich szczegółach prasę.

   Gdy przed laty byłem w Dagestanie, na obiedzie w islamskim  domu w Derbencie, dowiedziałem się o obyczaju zemsty, trwającej nawet do 50 lat. Zabiłeś człowieka, to w twojej rodzinie też zostanie zabity człowiek. Ciekawe życie toczy się w malowniczych aułach Kaukazu.

 

 

 

Moje książki wydane w Belgii. "Drugi brzeg miłości" powieść 2010. "Smak wiatru w Auschwitz-Birkenau" powieść 2015 . „Inna barwa księżyca”reportaże 2012. "Dziewczyna w okularach" opowiadania 2015. "Moje zmory i marzenia" felietony 2013. "Czarne anioły" powieść 2015. "Zdobycie rzeki" opowiadania 2016. "Morderstwo w klubie dziennikarza" powieść 2017.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości