Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak
236
BLOG

Obrazki dla niedorozwiniętych

Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

Obrazki dla niedorozwiniętych

Nowy Salon24 dla mnie jest gorszy od poprzedniego. Stary salon był prosty, klarowny, widać było kto co napisał. Miałem swoich ulubionych autorów, zawsze widocznych. A co się dzieje teraz? Żeby zobaczyć moich ulubieńców wyszukuję ich przez wyszukiwarkę Google. Widzę ich teksty szybko, bez błądzenia w gąszczu kolorowych obrazków. Zdaje się, że poważnie spadła liczba odsłon, a jeszcze bardziej liczba komentarzy.

Ja przestałem się wymądrzać gdy skończyłem 82 lata. Chwilami nachodziła mnie myśl, że nie mam moralnego prawa do niczego teraz wtykać nosa. Uprawiałem dziennikarstwo w innym świecie. Dziś, na starość piszę sobie krótkometrażową powieść kryminalną, apolityczną, aliteracką. Kryminał to nie jest literatura. Trzeba tylko zgrabnie  opowiedzieć wymyśloną historyjkę o mordercy i dobrym detektywie.

Kiedyś wchodziłem do Salonu24 z przyjemnością i ciekawością. Dziś wchodzę do salonu i na wstępie uderzony jestem gmatwaniną kolorowych obrazków, informacji udostępnionych z cudzych opracowań. Dlaczego Salon24 ma mi dyktować co mam czytać, a czego nie? Mam przecież dostęp do wszystkich portali. Mogę tam sobie wybrać interesujące mnie wiadomości. Ładowanie obrazków informacyjnych byłoby uzasadnione, gdyby ich autorem była redakcja Salonu24, gdyby profesjonalni dziennikarze zatrudnieni w salonie byli u źródeł wydarzeń i dostarczali oryginalne  wiadomości.

Być może nie mam racji i niejeden  bloger powie – jak nie potrafisz się tu poruszać, to spieprzaj  dziadu.  

  

Moje książki wydane w Belgii. "Drugi brzeg miłości" powieść 2010. "Smak wiatru w Auschwitz-Birkenau" powieść 2015 . „Inna barwa księżyca”reportaże 2012. "Dziewczyna w okularach" opowiadania 2015. "Moje zmory i marzenia" felietony 2013. "Czarne anioły" powieść 2015. "Zdobycie rzeki" opowiadania 2016. "Morderstwo w klubie dziennikarza" powieść 2017.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości